Tuesday, June 28, 2011

Asyik Asyik Lupa..does it got to do with Age?

Scene 1:

Bapak: Nampak remote astro?
Me: Tak, tengok celah sofa
Bapak (searching all the sofa)
Bapak: Takdak, tu la bila dah tengok letak merata (grumbling..)
Me: Atas meja makan kot
Bapak went to the dinner table
Still searching..after 5minutes
Slowly walk and stand beside me, looking down at me


Bapak (Showed me the remote)
Me: Ha kat mana jumpa?
Bapak: Giggling...dekat sini..showing me.
dalam lipatan kain pelikat dia!!!!

Scene 2:
Me: nampak spec nasha dak?
Mak: mana nasha letak?
Bapak: Tu! (pointing with his mouth)
Nasha: Mana?
Iman: Mummy, its on your nose!
Daaa...i'm wearing it rupanya!


Scene 3:
On my out to the car park. Frantically searching for my
parking card. Damn dah keluar sharp sharp boleh pulak card
parking hilang. Dalam beg takde, dalam keta takde, call my friend
to check on my table, takde. Check celah kerusi keta takde..eeiii...sure jam nanti
Pikir punya pikir.its hanging around my neck! Its attached together with my id card
Duhhhhhhhhhhhhhhhh toinkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


DOES IT EVER HAPPEN TO U??

No comments:

Post a Comment

Related Stories

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...