Tuesday, May 24, 2011

Ragam Manusia

Serioussssly...sometimes i just couldn't understand manusia.  Am trying very hard to understand but sometimes it makes me puzzle!!


Situasi:  Di Surau Mengambil Air Sembahyang
Tengah aku sibuk ambik ayaq sembahyang tiba2 datang satu minah ni..boleh pulak dia placing betul2 sebelah aku..aku pun heran..dalam banyak2 tempat yang kosong dia boleh sibuk kat tepi aku..bukan ada orang lain kat situ, kami dua je!  not that aku berkira sapa sebelah aku but then bila tempat tu kosong apa salahnya pilih tempat yang lapang.  Ini tidak, bila time aku tunduk ambik sembahyang asyik dok berlaga bontot dengan dia yang sibuk dok menderam muka dia dengan facial wash.  Kang if i move macam aku sombong pulak. Tak paham betoi la!! 
pink is me!
mind my drawing, i know it looks more like an ant rather than human hehehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Stories

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...