Saturday, September 29, 2012

Down nya Mood...Huhuhu :-(

Lately rasa no mood, my spirits are down. Tertanya-tanya whether i should continue to work or just start as a new leaf. Bila nak start rasa macam susah sangat, adakah akan berjaya, boleh ke aku buat, boleh ke aku survive, boleh ke aku maju. Kadang-kadang bila penuh dengan kesenangan, rasa susah nak tinggalkan apa yang ada. Seorang businessman berkata last week "Kalau you afraid to leave because of your title and salary means that you bertuhankan pangkat dan wang. KUFUR namanya!" i was stunted. Malu kat diri sendiri. Seorang mualaf yang menegur diri aku seorang yang sejak lahirnya islam. Katanya lagi.. "if you tak berani fail..jangan kata diri u seorang muslim". Terdiam aku kali kedua...saat pakcik Cina ni memandang muka aku. Kadang-kadang aku sendiri hairan dengan diri aku, motivasikan orang bagus sangat tapi diri sendiri emmmm....enak kata dari rupa...:-(



No comments:

Post a Comment

Related Stories

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...